lauantai 26. tammikuuta 2013

Viikonloppu

Heipsan,
Oon tosi huono keksimään otsikoita, joten kaikki samat kiertää uudelleen ja uudelleen.
Noh mutta asiaan. Olin eilen CXWORXIssa. Jäin sen jälkeen vielä tekemään reisi ja peppu treenin. Tais mennä treeni perille kun on perse mukavan kipeä. :D
Olin varannu lauantai aamuksi pacen, mut laiskotti ni en menny. Olin kuitenkin äsken hiukan jumppaamassa tein yläselkää ja sitten venyttelin kunnolla. En oo varmaan koskaan venytelly niin pitkään kun tänään :D tulipahan ainaki venyteltyä kaikki lihakset :D
Nyt vaan otan rennosti ja odottelen että toi toinen puolisko tulis kotiinpäin herrojen leffamättö illasta. Tätä rustatessa rouskutin muutaman viipaleen oikeen tummaa ruisleipää. Se olikin varmaan kymmenes siivu tänään leipää. Aina ei voi voittaa, onneks huomenna on uus päivä ja sit voi korjata kaiken :)
Huomenna ois tarkotus mennä tekee leuanveto harjotuksia Markuksen salille.

Taidan mennä nukkumaan, hyvät yöt !



















Hei jee, mulla on sittenkin pikkusen muotoja !!
Tossa ylhäällä näkee ystäväni tangon 30 kg kera, sillä jos millä saa peppuun tuntumaa kyykyillä;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti