keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Hiilarikänni

Helou,
Tulin just saunan lämmöstä. En oikeestaan tiiä mitään parempaa kun sauna treenin jälkeen. Se rentouttaa lihakset just sopivasti:)
Tänää oli siis salipäivä ja treenasin rintaa, vatsoja sekä olkapäitä. Aluksi lämmittelin ensin 10 min juoksumatolla juosten, sen jälkeen 10 min pyörällä vielä. Näistä mä oon ylpeä, koska harvoin jaksan 5-7 min enempää lämmitellä. Nyt meinasin et joka kerta kun meen salille niin vähintään 10 min poljen tai juoksen. Ajattelin kyl vähän et melkeen joka kerralla pitäis toi vähintään 20 min tehdä alkuun tai loppuun koska siin saa hyvin hien pintaan ja sit rasvaa palaa ;)
Alkulämpän jälkeen tein vatsoja tavallaan samalla periaatteella kuin kuntopiiriä. Ensin tein vuonna vatsoja 20x niin että kyynärpää ja polvi osui yhteen. Sen jälkeen hoover 20 s (joo aika helkkarin vähän :D). Viimeiseksi vielä normit suorat vatsat 20x, näitä liikkeitä menin viis kertaa läpi:)
Näiden jälkeen oli sit rinta ja olkapäiden vuoro, tein ihan perus käsipainoilla muutamia liikkeitä. Ja muutaman sarjan tein rintaprässissä.
Lopuksi sitten 10 min pyöräilyä ja venyttelyt. Yhteensä näissä meni 1 h 15 min ja 750 kcal, eli oli sopivan kuluttava :)
Lopuksi selitän vielä ton mun hiilarikänni otsikon. Tein meinaan eilen paellaa, johon tuli ihan liikaa riisiä. Söin tänään sitä töissä leivän kanssa :D kaikenlisäksi aamulla söin vaaleeta leipää. Onneks mä raahauduin sentään salille ! Mä taidan tästä ruveta kutomaan villasukkia:)
-Mile









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti