keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Uneton viikko

Heippa,
En oo kauheesti rustaillut tänne blogin puolelle mitään. Yksinkertaisesti mun aivot ei vaan toimi. Oon nimittäin saanut viettää aika monta unettomia yötä uudenvuoden päivän jälkeen. En todellakaan tiedä mistä se vois johtua. Mä en tiedä mitään yhtä kamalaa kun univaikeudet.Yksi yö meni ihan ihmetellessä, eb vaan pystynyt nukahtamaan, vaikka väsytti. Samana yönä musta tuntui että mun sydän jyskytti ihan hulluna. Oon nyt syönyt sellasta tryptonia minkä pitäis auttaa nukahtamisvaikeuksiin. Mulla se ei kyllä pahemmin oo auttanut, ja siis se on ihan yrttiperäistä eli sisältää vaan jotain b6 vitamiinia sekä magnesiumia.
Jouduin kyllä äitiltä hakemaan unipillerin edellispäivänä, eikä meinannut puolikaskaan tuoda mulle unta joten päätin humauttaa itseni uneen ottamalla sen toisenkin puolen. En muista koska oisin nukkunut niin sikeästi herätyskellon soittoon asti:D
Eilen illalla mua väsytti niin paljon et jotenkin vihdoin sain unta ilman mitään mömmöjä, toivottavasti tänään on sama juttu:) nojuu, ehkä taas mennään blogin oikeaan aiheeseen..
En oo salilla käynyt kun viimeksi sunnuntaina. Tänään ajattelin kävästä siellä tekemässä jonkun pienen treenin :)
-Mile






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti