tiistai 29. tammikuuta 2013

Sunnuntain raineri

Heippa,
Taas on muutama päivä vierähtänyt viimeisestä kirjotuksesta. Sunnuntaina olin Markuksen kanssa salilla mut mun keho huusi kipeesti vapaapäivää, joten päätin vain polkea ja tein vatsoja.Toimin samalla markuksen personal rainerina. Tsemppasin markusta ja autoin muutamissa liikkeissä ja skarppasin penkkipunnerruksissa. :) ainiin otin mä vähän kuviakin, näytän ihan commandolta ku oli ihan mustat vaatteet:D
Maanantai aamuna vein Markuksen sairaalaan polvileikkaukseen. Jouduin olemaan viimeyön yksin kotona, eipä ollut mitään herkkua. En vaan oo tottunut nukkuubyksin.
No joo mutbasiaantänään oli kehonkoostumusmittaus. Se meni oikeestaan aika hyvin. Rasvaprosentti on kyl vielä tosi korkee, mut sitähän tässä koitetaan pienentää:) lihasmassaa mulla oli enemmän mitä yleensä mun ikäsillä on. Eli nyt vaan oikeestaa pitää lisätä aerobista huimasti! Eli nyt yritetään sulattaa sitä laardia !
Kävin aamulla puntarilla ja se näytti 79,6 kg. Jos nyt palataan eilisiin ruokailuihin niin mä ihmettelen syvästi et miten oon saanut painon laskemaan koska mulla oli karkkipäivä. Meinaan pari päivää sitten mun paino kiikkui melkeen 81 kg:ssa. Mä aattelin ruveta punnitsemaan pelkästään kerran viikossa, koska paino kuitenkinvaihtelee päivittäin eri lukemissa. Keskityn ainoastaan mittoihin.
Noh mutta taidan painua sänkyyn, kun on tota univelkaa kerääntynyt. Öitä!
-mile









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti