keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Tämä päivä

Heip, tänään oli tosi hiljaista töissä. Luin koko päivän fitness blogeja ja selailin nettiä. Melko rentoo oli siis:)
Sain eilen ensimmäisen FIT-lehden, jonka mun kaveri oli mulle joululahjaksi tilannut:) Siinä oli yks aika kiva ruokailuvinkki, jota mä nyt ajattelin noudattaa. Elikkä syön aamuisin kaurapuuroa 1dl, marjoja 100 g ja raejuustoa 100g. Lounas ja päivällinen on melko samanlaisia siinä eli 100 g lihaa, kalaa tai kanaa ja 200 g kasviksia lisäksi pari palaa ruisleipää. Välipalaksi oli maitorahkaa ja siihen jotain marjoja tai ananasta. Lisäksi meinasin noudattaa kolmen tunnin sääntöä eli syön kolmen tunnin välein :) Tänään oon huomannu selvän eron eiliseen. Olin salilla tosi energinen ja jaksoin tehdä sarjat suht isoilla painoilla. Lisäksi oon juonut vettä huimat 3,5 litraa.
Kävelin Tänään salille suoraan töistä ja salilla juoksin alkuun 8 min. Sen jälkeen lämmittelin koko yläkropan ja kaikki käsilihakset. Näiden jälkeen ojentajat ja haban koville;) tein hauiskääntöjä ensin 7kg:lla sitten 9 kg:lla ja viimeiseksi 10kg:lla. Ojentajia tein 15kg:n käsipainolla sekä tangolla. Tein aika isopainoiset setit, kokeillakseni että tuntuuko huomenna lihaksissa.
Lopuksi vielä juoksin 12 min tein hiukan intervalleja. Treenissä meni päälle 850 kcal, eli hyvin meni:)
Tehtiin viikonloppuna pikkusiabmittauksia ja huomattiin että vyötäröltä oli lähtenyt huimat 4cm kuukaudessa. Pikkuhiljaa rupeen itsekkin uskomaa että kyllä tää rasva tirisee sittenkin. Toivotaav että kuukauden päästä olisi vielä 4cm pienempi;) habaan oli tullut 2 cm lisää ympärysmittaa. Lantiolta ja muilta kohdilta oli lähtenyt muutamia senttejä. Vaikkei painoa oo tippunutkaan niin noi sentit kertoo mulle et kyl treeni on menny perille :)
Nyt jatkan jutta ja superdieettien katsomista.
-Mile







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti