sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Viikonlopun kuulumisia

Heips,
Lauantai ei mennyt kovinkaan mallikkaasti syömisen eikä liikunnan kannalta. Herkkuja tuli naamaa tungettua aivan liikaa. Aamupäivällä oltiin koeajamassa autoja ja sen jälkeen suunnattiin myllyyn. Myllyssä kävimme syömässä taco barissa, otin margarita broileria, muttei se ollut kovinkaan terveellistä. Shoppailtiin Myllyssä melkein kuuteen asti. Ostin muutamat uudet treenivaatteetkin :) kuvia tulee joskus myöhemmin.
Illalla käytiin vuokraamassa leffa ja tietysti itse herkkuperse halusi vähän nannaa. Mies halusi vielä mozarellatikkuja, joten niitäkin tuli napsittua. Ei mikään maailman terveellisin päivä.
Tänään sunnuntaina söin paninin lounaaksi. Olin nimittäin metsästämässä meidän kotiin verhoja sekä pinkkejä koristetyynyjä. Muutamat verhot lähti mukaan ja hyvinhän ne sopii tänne meille :) shoppailukierroksen jälkeen äitini ja mummoni tulivat kahville ja Tarjosin heille tietysti viinereitä joita olin ostanut tänään. Olihan mun tietenkin pakko maistaa puolikas viineri ja join kolme pientä kuppia kahvia. Olin onneksi tänään salilla tekemässä treenin. Mulle sali treeni tarkoittaa koko vartalon treenaamista. En varmaan koskaan treenaa pelkästään jotain tiettyä lihasryhmää, tai tee esim pelkkiä käsilihaksia. Kokeilin tänään "uusia" liikkeitä ja lisäilin vähän tohon mun ohjelmaan niitä. Tein kyykkyjä ja nyt reidet huutaa hoosiannaa :D
Noh eipä kai muuta, lisäilen muutamat kuvat vielä loppuun.
-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti