perjantai 26. lokakuuta 2012

Jee lunta

Heip,
Eilen tuli ensilumi, oon niin innoissani siitä ! Aamulla kun heräsin niin lumi oli vieläkin maassa, joten kävelin pyöräilemisen sijasta töihin :) olo oli aamulla tosi pirteä, jotenkin vain odotin että pääsisin tarpomaan lumeen.
Aamulla kävin myös puntarilla ja tulos yllätti ihan täysin 80,0 kg, mitä hittoa ?! En oo käyny salilla sitten keskiviikon jälkeen ja muutenkaan kauheasti kiinnittänyt huomiota syömiseen ja niin se vaan putoaa. Jee hyvä mä! Viimeviikolla mä tein paljon työtä sen eteen että paino ois pudonnut mutta ei. No mä en valita, mut tiedän et viikonlopun jälkeen oon ihan pullamössöä. Tänään mennään työporukan kanssa kattomaan uusin bond leffa ja pomo on kuulemma ottanu meille jätti popparit ja litran juomat leffan ajaksi ja jokaiselle omansa ! Whaat?
Huomenna molemmat siskot tulee meille yöksi koska mies lähtee laivalle. Huomen aateltiin kattoo joku leffa ja syödä taas hyvyyksiä. Ja sunnuntaina meen oriflamen rekrytointi koulutukseen jossa vierähtää melkein koko päivä. Sunnuntaina meinasin ainakin illalla käydä salilla ennen kuin haen miehen satamasta. Että tällaisia suunnitelmia mulla viikonlopuksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti