sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Siskosten yökyläilyilta

Heips, eilen oli meidän luona tyttöjen ilta. Mun molemmat siskot oli täällä yötä koska vein Markuksen laivalle, enkä oo ennen nukkunut yksin tässä asunnossa. Oon vähän pelkuri, mut oli ihan jees et siskot oli tääl, vaikka me ei kyllä tehty yhtään mitään:D syötiin dippi vihanneksia ja pikkusen karkkia :D
Tänään olin siellä oriflamen koulutuksessa, sen aiheena oli rekrytointi. Itse se puhe osa kesti n. 20 min ja sen jälkeen me lähdettiin pareittain kaupungille etsimään uusia asiakkaita :D joo ei ollu ihan meidän juttu joten mä laitoin sanaa kiertämään Facebookissa. Pääsin kotiin jo 2 aikaan ja nyt oon vaan hengaillut kotona ja odottelen et pääsen lähtemään salille. Salin jälkeen haen Markuksen kotiin laivalta, ah ihanaa vihdoinkin :) me ei olla oltu yötä erossa toisistamme ku viimeksi varmaan huhtikuussa, ni tää oli jotenki aika outoa. Noh mutta onneks saan sen kotiin, varmasti aika rättiväsyneenä:D
Eipä tässä muuta nyt rupeen vaihtamaan salivaatteita:)
-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti