lauantai 2. maaliskuuta 2013

Muutoksen tuulia

Heipsuli,
koostin äsken muutaman yhdistelmäkuvan, jotka jaan tänne myös. Oon jo hetken pohtinu et mitä mun keholle on oikeesti tapahtunun, vai onko mitään.Mittanauha näyttää kutakuinkin miinusta, mutta vaaka ei. Katselin vähän vanhoja kuvia ja luin vanhoja tekstejä. Mun paino on siis joulukuun jälkeen pysynyt melko samoissa. Oon tässä mietiskellyt että mitä mä teen väärin, vai teenkö mä oikeesti jotain oikein. Tulin siihen tulokseen et kyllä ainakin jotain oon oikein tehnyt sillä, muutama ihminen on mulle maininnut et oonko laihtunu.. Toisaalta, kun miettii että mitä mahdan tehdä väärin, niin tulee heti jo mieleen muutama. Oon meinaan armoton herkkumonsteri, en vaan voi sille yhtään mitään.
Toinen asia on pidentyneet ruokavälit töissä, jolloin tulee ahmittua ihan hirmuinen määrä ruokaa, vain sen takia et aattelen että mä kuolen nälkään kuitenkin. Tämän kauheen ahmimisen syynkin tiedän varsi hyvin. En vaan "uskalla" syödä säännöllisin väliajoin varsinkaan jos ollaan kaikki työntekijät töissä. Meidän työpaikalla on siis ihmisiä, jotka saattaa syödä aamupalaksi omenan ja sitten syödä lounasta klo 15. Kaikenlisäksi jos syön omia eväitä tai pidän pienen evästauon työpöydälläni, niin saan varsin ihmetteleviä katseita. Huoh, en ymmärrä miksei meillä ole ketään muuta ketä söisi välipalaa töissä..

Nyt sit puhaltaa uudet tuulet muutin helmikuussa hiukan mun tota treenikalenteria, siten että mulla ois mahdollisimman paljon aerobista ja että käyn salin puolella vaan kaks kertaa viikkoon. Ja muut päivät mä sit täyttäisin jumpilla, sekä lenkeillä. Tavotteena oli siis saada treenipäiviä yhteensä 6 kpl, joista 2 treeniä salilla ja 4 treeniä aerobista. Aerobiseksi lasken spinningin, cx worxin, pacen, bodypumpin sekä lenkit. Lenkki päiviin liitin myös lihaskunto osuudet, joihin kuuluu vatsalihakset, selkälihakset ja vaihtelevasti palauttavaa käsitreeniä. Tän muutoksen tarkotuksena on se RASVAN POLTTO! Eli nyt jos koskaan päästään tositoimiin.

Elokuussahan mä tän projektin virallisesti aloitin, mutta sillon en vielä ottaanut kuvia itsestäni. Ensimmäiset salikuvat löysin lokakuun kansiosta, joten vertaan silloin otettuja kuvia nykyisiin.

Tässä postauksessa tulee nyt vaan muutama yhistelmä ja vertailukuva, meinaan rupee silmät lupsumaan ihan kunnolla jo tähän aikaan. Teen lisää niitä kun kerkiän/ jaksan avata koneen :) Kuvat on aikajärjestyksessä, en kaikkiin jaksanut kirjotttaa tarkkoja päivämääriä x)
Mitä mieltä te ootte, onko tiivistymistä tapahtunu ? :)




















p.s. pahoittelen kauheita ilmeitä xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti