keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Paluu ruotuun

Heippa,
Taas on ollut liian pitkä postaus tauko. Tänään siis pääsin vihdoin ja viimein raahattua itseni salille ja kyllä kannatti, 510 kcal paloi alle 1,5 h:ssa. toivottavasti täällä puhaltaa uudet tuulet ja kropan kaamos on ohi. Musta tuntui viimeviikolla ihan siltä kuin mun kroppa ois elänyt jotain kaamosta. Koitin kovasti elää suht terveellisesti, mutta eipä se onnistunut. Tällä viikolla oon saanut otettua itseäni niskasta ja syönyt aamuisin puuroa ja töissä ennen lounasta välipalaksi mandariinin tai jugurtin. Näiden jälkeen sitten oon syönyt lounaan ja kun pääsen kotiin niin syön kuuden aikoihin päivällistä. Iltapalan syön joskus 21-22 aikaan. Iltaisin ennen iltapalaa tulee yleens ä naposteltua leipää, jugurttia tai mandariinia.

Tänään oli vuorossa olkapää ja reisi treeni. Kuitenkin kun oon niin malttamaton niin tein vatsat ja selät 5 kg painoilla ja takareisiä 35 kg:lla. Huomasin tänään salilla ollessani, että käsilihasten kunto ei oo kauheasti huonontunut, sillä tein muutaman sarja olkapäitä 12 kg:lla. Muistaakseni 14 tai 16 kg on ennätys, joten not bad !
Tehtiin myös kyykkyjä ensiksi 20 kg lla muutama sarja. Sen jälkeen päätin tuplata potin ja tehtiin 40 kg:lla muutama sarja :)

Sain tänään hyviä uutisia entiseltä joukkuekaveriltani. Hän oli kuulemma löytänyt jonkun lentopallojoukkueen, johon pääsisi mukaan. Jes ! Oon halunnut kesästä asti aloittaa uudelleen pelaamisen :) toivottavasti uusi joukkue on kiva, niin pääsis taas harrastamaan lentopalloa :) Jeps, ei kai mulla mitään muuta enää ollut :)

-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti