torstai 8. marraskuuta 2012

Duracell puputkin väsyy joskus

Moikka, mulla on ollut varmaan melkeen viikon tauko kirjoittamisessa. Tää johtuu aivan siitä, koska mä oon laiskistunut pahemman kerran. Tuntuu että aamupaino näyttää jokapäivä vaan isommalta. Tiedän kyllä, että jos haluisin sen taas laskuun niin pitäisi senki eteen tehdä jotain. Kaikkeen tähän laiskuuteen on syynä niinkin tyhmä juttu kuin auto.. Mulla ei ole autoa käytössä kun ehkä max 2-3 päivää viikossa. Joten pääsen niinä päivinä salille. Mulla ei oo salille matkaa kun ehkä joku alle 4 km mutta kun illat on aika kylmiä ja mun pyörän kumeissa ei pysy kunnolla ilmat. Tääkin on vaan tekosyy olla menemättä salille. Voisin tietenkin lähteä iltaisin töiden jälkeen lenkille, mutta pelkään oikeasti pimeää:D sekin on taas yksi tekosyy olla kuluttamatta kaloreita.
Kyllä mä muutaman kerran olen saanut kaverilta kyydin salille, mutta en aina kehtaa kyytiä pyytää. :/
Olin viimeksi sunnuntaina ja maanantaina salilla. Tänään en kerkiä salille koska joudun menemään korvalääkäriin taas.. Toivottavasti tällä kertaa lääkäri tietää mitä tekee.
Huomenna mennään mun hyvien kavereiden 19-vuotis synttäreille, joten juomingeista tulee rutkasti lisää kaloreita.
Eiköhän tämä määrä riitä kirjoittelua. Laitan vielä muutamat kuvat loppuun.
-Mile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti