lauantai 13. heinäkuuta 2013

Bloggausta rannalla!


Heippis, 
Kauheeta kun aika on hujahtanut hirveen nopeesti! Musta tuntuu etten oo ikuisuuteen päivitellyt, enkä itseasiassa olekaan.. 
Eipä mun arkeen kuulu oikeastaan mitään uutta, unta, ruokaa, salia, kavereita ja taas sama rulianssi. Mä vaan niin nautin kesästä etten malta olla ollenkaan koneen ääressä. Tai no nyt mä kirjottelen puhelimen kanssa:D 
Oon treenannut aikalailla samalla tavalla kuin ennenkin. Hiukan kokeilin muutaman viikon tehdä kaksijakoista ohjelmaa, ei musta vaan ole siihen! Se on jotenkin niin tylsää.. 
Noh mutta tähän päivään, olin aamun töissä. Töiden jälkeen piti lähteä heti rantsulle, mut en saanut ketään kaveria mukaan. Loppujen lopuksi monen mutkan kautta sain Markuksen mukaan, vaikkei hän halunnut tulla ollenkaan. Näköjään mä oon hyvä kääntämään tahtoa :D illalla mä meen salille tekemään kunnon peppu ja reisi treenin, tänään kokeillaan paria uutta liikettä, jos sais tuo peppukin hiukan muotoa lisää;). 
Loppuun laitan monet monet kuvat:) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti