lauantai 20. heinäkuuta 2013

Berberiä ja enkkoja

Helou, 
Eilen iltasella taas painelin kovapäisenä salille, vuorossa oli haba, rintafile ja ojentajat. 
Sanotaanko näin, että treeni kulki ja kädet vapisi, tosin rinta oli odotettua heikompi. Ehkä johtuen siitä et oon ollu vähän laiska treenaamaan sitä.. Tiedä siitä sitten. Olin ihan tulessa kun tein ojentajia, huomasin että vieressä oleva salikarhu teki samaa liikettä 22,5 kg:n painoilla ja meikäläinen vieressä pumppas 30 kg:lla. Vedin sitten loppuun vielä kunnon hapot 35 kg:lla ja kyllä salikarhu livahti nopeasti karkuun. Hah, tulipas hyvä olo :D eilisen reenin loppuun tein vielä kunnon aerobisen ja POLJIN,( kyllä tein sen) 20 min. Oli ehkä elämäni pisin 20 minuuttinen. Oon ehkä maailman laiskin tekemään pitkää alkulämmittelyä sekä sit loppuun yhtään mitään. Mä aina ajattelen et 2 minuuttia soutua riittää tai max 5 min polkemista. Tykkään kyl heilutella kahvakuulaa alkuun. 
Tänään menin salille heti kahden maissa. Olin miettinyt et tänää tempasen oikeen kunnon treenin berberiin ja sinne se kyl upposkin:D muutama ennätys tuli tehtyä, en oo koskaan tehny smithissä kyykkyä yli 55 kg:n. Tänään heitinvaan lisää kiekkoja ja loppujen lopuksi tein sarjaa 75 kg:lla. Hehe, ehkä jätän noi pienemmät painot sit suoraan nurkkaan. :D kyykkyjen jälkeen tein mavee, eipä ainakaan jääny epäselväks sen jälkeen et mitä lihasta treenataan. Loppuun tein vielä vähän selkää eli perus kulmasoutua myötä ja vastaotteella. Ja sit taljassa viel samajuttu.:D 
Eipä kai mulla muuta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti