tiistai 30. heinäkuuta 2013

Aktiivinen viikon alku




Moikka, 
Olin perjantai iltana tekemässä myöhäisillan treenin. Taisin olla viimeinen kävijä siltä illalta. Taisin tehdä peppu ja reisi treeniä silloin. Pieni väsymys painoi niskassa sillon, mutta sain mä ihan hyvän tuntumann siltä treeniltä. Oltiin lauantaina unikeon kesteillä, tultiin sieltä aika myöhään kotiin. Mä olin kuskina silloin, joten en potenut krapulaa sunnuntai aamuna. Sunnuntaina oli siskoni rippijuhlat, oltiin siellä kokonpäivä. Tuli siis syötyä kakkua koko päivä, joten illalla päätettiin lähteä pyöräilemään. Vedettiin sellanen "kevyt" iltalenkki, jonka pituudeksi tuli 26 km.:D eipä se polkeminen niin pahalta tuntunut, mut auta armias kun piti maanantai aamuna polkea töihin niin voi jestas kun oli peppu kipeenä.
Menin maanantaina töiden jälkeen suoraan salille, pyörällä, kyllä. Tein hauis,rinta ja selkä treenin. Poljin treenin lopuksi vielä kotiin kaatosateessa, jep oli mukavaa. 
Noh tänään sitten oli sama rutiini, pyörällä töihin ja töistä salille ja salilta kotiin. Oltiin tänään kaverin kanssa yhdessä tekemässä peppu ja reisi treeniä. Vedettiin melkoinen setti. Huomiseks vapaapäiväks oon suunnitellut kodin siivousta, muutaman kokouksen, ja muutaman muun asian hoitamista. Ja niin ehkäpä joku pikkunen pyörälenkki:D äh, en kestä kun täytän vapaapäivät kaikilla mahdollisilla hommilla :( noh ei auta muutakun vaan kestää:D 
Loppuun laitan muutamia kuvia. 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti