sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Jee kesäloma!

Jeå, kuten otsikostakin jo huomaa niin mulla alkaa huomenna viikon mittainen kesäloma. Mä oon vähän suunnitellut käyväni aamuisin salilla niin ehtii sitten päivällä ja illalla tekemään jotain muuta. Meinasin jopa muutamana päivänä käydä juoksemassa.
Oltiin vähän aikaa sitten lenkillä, mä siis juoksin ofc, mut Markus käveli. Juoksu kulki kuin unelma, ei tarvinnut kertaakaan pysähtyä ottamaan happea, vaan juoksin koko matkan. Yllätin jopa itseni, koska ollaan syöty niin paljon mättöä tänä viikonloppuna et huhheijaa. Oltiin kaikenlisäksi syömässä Trapin pihassa päivällä ja sen jälkeen piti hakea vielä jälkkäri jätskit -jepa, et semmonen kevyt viikonloppu. :D
Tein tänään ehkä maailman maukkainta makaroonilaatikkoa, laitoin siihen iha perus makaroonit ja jauhelihat ja sit tuunasin sitä porkkana suiruilla ja kaurahiutaleilla. Ehkä vähän taisin lisätä Oriflamen wellness tomaattibasilika keiton jauhoja. Ai, että maistoin sitä vähän ja en ois halunnu lopettaa sitä syömistä.
Tuli muuten mieleeni, et oon ylpeä et sain koodattua ton Oriflamen uuden esitteen tohon sivulle. Eli siis jos joku lukija löytää jotain tilattavaa, niin tilausta vaan tulemaan :) Eli se toimii niin, että avaatte sen esitteen ja sitten jos joltain sivulta löytyy tilattavaa niin painatte tuotteen kohdalta ja sit lisäätte sen ostoskoriin ja kun ootte esitteen lopussa niin täytätte omat tietonne. Ja sitten kun mä nään sen tilauksen niin otan yhteyttä teihin ja varmistan sen tilauksen jne. Eli helppoa ja nopeaa tilaamista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti