sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Sauvat kävelyllä

Heip,
olin tässä yksi ilta kokeilemassa uusia (äidiltä saatuja) sauvakävely sauvoja. Mentiin yhdessä lenkille avokin kanssa, vaikka oltiin aiemmin päätetty että mennään mielummin salille, mut toisin taas kävi. Meidän perheessä minä olen se ketä haluaa salille ja mies haluaa sauvakävelemään:D Huvittavinta tässä on se, ettei avokilla ole edes sauvoja ja hän silti kävelee kovempaa kuin minä.. Minkäs sille voi, mua ei ole siunattu pitkän huiskealla vartalolla (vain siis 164 cm) tai ainakaan pitkillä jaloilla.. M taas on 185 cm tai ehkä hiukan sen ylikin, joten ei meillä tasan ole nämä pituudet. :D Tehtiin neljän kilsan lenkki ihan umpimähkään, piti loppu päässä katsoa puhelimesta karttaa kun ei tää seutu oo ihan tuttua vielä.

Olin tällä viikolla kaks kertaa salilla, toisella kerralla tein pepulle ja jaloille pitkästä aikaa jumppaa. Jestas kun oli kipee ahteri ja reidet kaks päivää treenin jälkeen. Ei meinannu edes kävely onnnistua, kun pelkästään se lihasten heiluminen sattui niin et piti irvistää koko ajan. Tässä sen taas huomaa kun ei oo hetkeen käyny treenaamassa niin heti paikat särkee. En edes tehnyt mitään hullun hullua treeniä, tai no kyl hiukan, prässissä 160 kg:n edestä limppuja ja siinä sitte 10x4 sarjaa.. Tein paljon muutakin mut ei nyt juur tuu mieleen et mitäs kaikkee sitä tuli tehtyä.

Meil on pieni skaba kaverin kanssa et pitäis saada pudotettuu painoo kaks kiloo kahden kuukauden aikana. Luulis joo et se on iha helppoo, ainakin tästä massasta mitä multa löytyy mut täs kahden kuukauden sisällä on kaikki tärkeet juhlat. Eli tuskimpa vaan on kauhean helppoa, jollei pidättäydy kaikesta tän aikana :DNoh kahtellaan, kyl mä meinasin sen kaks kiloo ainakin saada pois ja mielellään enemmänkin :)  Kattelin tossa yks päivä hiukan vanhoja kuvia ja tajusin et vuodessa on vyötäröltä sulanu varmaan sellanen 10 cm. Pistän muutamat kuvat, jos vaan saan tän koneen toimimaan kunnolla.
Nyt taidan painuu pehkuihin ja huomenna taas reippaana töihin !

-Mile

11/2012

11/2012




10/2013



10/2013



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti