keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Aeeerrobista


Moikka, 
Oon ruvennut ottamaan tehot irti tosta mun työmatkapyöräilystä. Muntyömatkahan on naurettavat 2,3 km, mut saa siinä ainakin sykkeen nousemaan ! Jumankauta, aamulla pistin jalat töihin ja rupesin sotkemaan. Syke oli varmaan lähellä 190, kun pääsin työpaikalle ja mikä parasta mulla meni tohon matkaan suunnilleen 4-5 min :D ei siis paha, ainakaan kun miettii et jouduin väistelemään lapsia ja vähän myösvanhuksiakin.. Kun nousin pyörän selästä niin reidet meni ihan veteliksi:D taitaa jäädä pysyväksi nuo sykkeennostot mulle :D 
Mä kävin eilen myös lenkillä, siis no ihan kävelemässä Markuksen kanssa. Käytiin me myös vähän tarpomassa sitä mun mäkijuoksu mäkeä. Mä siis ihan juoksin sitä 5 kertaa ylös.. Illalla viel venyteltiin kunnolla. 
Oon aatellu jättää ton salin hetkeksi ainaki pois, tai ainakin vähemmälle. Syy miksi vähennän salilla käybtiä on niinkin yksinkertainen kuin motivaatio. tuntuu et nyt tarviin hiukan lepoa sieltä, ehkä sr motivaatio nostaa sit päätään taas kun on saanu ajatukset kasaan. en tietenkään kokonaan jätä pois, mut aattelin nyt vähän vaihtaa ohjelmaa ja tehdä 2 jakoisella ohjelmalla hetken.Yritän saada tota aerobista nyt enemmän, jos vaikka tota rasvaa palais tehokkaammin. 
Ei kai mulla muuta.
-Mile  














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti