torstai 14. helmikuuta 2013

Blogi hiljaisuus

Moikka,
Oon niin laiskustunut, että en oo pahemmin jaksanut tai edes muistanut kirkotella tänne mitään. En oo kuitenkaan laiskistunut salin suhteen, sillä oon käynyt siellä 3-5 kertaa viikossa;) hiljaisuuden aikana puntarin lukema on vaihdellut 79,2-80,8 suunta on kyllä oikea siis! Mua vaan harmittaa kovasti se et oon niin herkkuhirmu, jos nään jossain jotain herkkuja niin heti tekee mieli ottaa niitä. :( oon kuitenkin muuten syönyt suht terveellisesti, mutta missä on mun itsekuri?! Ehkä se himo sit tästä taas hälvenee. Täytyy vaan kovasti koittaa vastustaa herkkuja.
Käytiin tänään shoppailemassa Skanssissa, kun mulla oli vapaapäivä töistä sekä salilta. Ostin yhden kivan Niken treeni topin, se on ihan perus musta. Ostin oikeastaan ihan tarkoituksella suht kireän, koska sit se paita on hyvänä motivaationa :) Löysin stadiumista kivan pipon, joka oli vaan 9,90 e, se lähti siis myös kotiin. Oon huomannut et on tosi epäkäytännöllistä pitää puhelinta rintsikoissa kun on salilla. Tai siis kun haluan keskittyä ja kuunnella musiikkia eikä mulla oo taskuja missään treenivaatteissa. Löysin Tiger nimisesä kaupasta 7 eurolla sellasen iphone käsiremmin, päätin testata et onko sellasesta mihinkään :D
Mutta siis, salin puolella on tapahtunut edistystä. Jalkaprässissä teen 117 kg:lla sarjoja, menisi ehkä jopa enemmänkin:D. Perus hauiskäännössä mulla oli 17 kg tanko. Pystypunnerruksessa käytin 12,5 kg: käsipainoja. Eli ihanhyvin menee:) ennätyksiä paukutetaan ja ainiin penkissä menee 55 kg ja 5 toistoa :)
Noh, eiköhän tää taas riitä hetkeks, taidan mennä suihkun kautta nukkumaan.
Öitä:)



































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti