keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Tavallinen keskiviikko

Heip,
Arvatkaas mistä äsken tulin ?! No kuntosalilta, oon niin iloinen että san kaverin mukaan salille. En olisi itse uskaltanut uudelle salille yksin. Mulla oli niin mukavaa, tai siis tuli vaan niin hyvä olo siitä että vihdoinkin sai irroitella punttien kanssa:p Teinkin vatsa ja käsi rääkin, toivon että saisin itseni huomenna edes ylös. Tänään on ollut kivan urheilullinen päivä. Pyöräilin ensin töihin ja sitten sieltä kotiin. Päivällisen jälkeen lähdin salille pyöräillen ja salilla vielä lämmittelin pyörällä ja lopuksi vielä kotiin. Laskin, että pyörän päällä tuli oleiltua 11 kilometrin verran, ei mikään paha määrä:p olisipa joka päivänä näin paljon energiaa :)
Nyt tuntuu aivan ihanalta, kyllä tää urheilu on kivaa. Yks päivä kun juttelin kaverin kanssa ja kyselin, että josko hän tulisi mun kanssa huomenna salille. Hän kieltäytyi rahatilanteen takia ikävä kyllä, mutta hän sanoi mulle että mulla on varmaan joku pakkomielle liikuntaan. Huvittuneena naureskelin ja mietin tuota, mutta tottahan tuo on. Mulle tulee kauhea olo, jollen pääse juoksemaan tai edes jotain liikuntaa tekemään.

Asiasta ruokaan, maistoin eilen Valion pro feel proteiinirahkaraetta ja voi hyi yök ! Kamalaa tavaraa sanon minä! Siihen rahkaan oli sekoitettu raejuustoa. Mieskin näytti kurttuista naamaa kun annoin hänen maistaa sitä. No joo se siitä, tän päivän ruokailut on mennyt ihan hyvin. En vain jotenkin osaa arvioida omaa nälkää, mikä on todella kummallista. Musta tuntuu, että mun ruoka-annokset on kauheen isoja. Jotenkin tuntuu, että voisin pärjätä pienemmälläkin, mutta tavallaan pelkään nälän tunnetta töissä. Mullahan ei tavallaan ole minkäänlaisia kahvitaukoja joten en voi mitään välipalaa oikein syödä. No eikähän tämä tästä rupea selkiintymään!
Huomenna on luvassa vapaapäivä ja sen kunniaksi ajattelin mennä salille johonkin ryhmäliikunta tunnille :)

Adios, mile 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti